24 ian. 2010

...spatiul de lucru

Primit o alta leapsa, de la Laura. Zisa si Dale (De la Cip & Dale).
SI leapsa zicea cam asa: spatiul tau de lucru.
Am intarziat pentru ca spatiul meu de lucru in ultimul timp e foarte mobil: in baruri pe mese, in sali de cinema, in masina, pe autobuz...

Acasa am cam 3 locuri unde lucrez: Pe pat, pe masa de langa canapea si in bucatarie.
Asa ca am ales 3 poze, 3 spatii de lucru. (cele din camera sunt mai intunecate putin, caci dormea Carmen pe canapea si n-am vrut sa folosesc blitzul.)





1 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Bau, te-am prins! Te joci de-a fermierul on-line (stiu eu unde). Doamne, cate lucruri iti pot spune o fotografie. One more thing: I like your style. Hai ca ma apuc sa ascult some indie. Si sa stii ca nu sunt ihm James, James Bond si nici nu m-am cuplat cu el. Thhhh!Tocmai m-au topit astiaa. Bye!