19 ian. 2010

Leapsa... daca

Leapsa, furata de la Cerculet

N-am mai luat de mult vre-o leapsa, cred ac-mi era dor...

Daca as fi fost:
- o luna... octombrie
- o zi a saptamanii... JOI
- o parte a zilei... dimineata devreme, cand inca dorm
- un animal marin... Orca!!!
- o directie... contrasens (nu e chiar o directie, nu???)
- o virtute... n-as fi :))
- o personalitate istorica... domnita Ruxandra
- o planeta... Jupiter (nu stiu exact de ce, dar imi place cum suna)
- un lichid... rom
- o pasare... flamingo
- un tip de vreme... furtuna
- un instrument muzical... harpa
- o emotie... dor
- un sunet... clipocitul apei
- un element... chimic???
- un cantec... doina
- un film... Dogville
- un serial... OTH
- o carte... Lorelei
- un personaj de fictiune... Amelie
- un fel de mancare... ceva scarbos, sa nu manance nimeni
- un oras... Praga
- un gust... dulce-acrisor
- o culoare... verde
- un material... tafta
- un cuvant... fuior
- o materie de la scoala... teatru (nu am contraziceti, eu am avut-o la optionale)
- un personaj de desene animate... Sandy Belle
- o forma... nu-mi plac formele
- un numar...9
- un mijloc de transport... trasura
- o haina... soseata

Leapsa e deschisa pentru oricine o mai doreste

3 comentarii:

M spunea...

http://cosminfoto.blogspot.com/2009/12/prague-city-of-100-spires.html

Mi-a placut lepsuiala !
Si mi-au placut si pozela astea.Mai are si altele interesante.Te poop.

Monyk spunea...

da, praga e orasul viselor mele, sper sa reusesc sa ajung acolo cat mai curand!

Dale spunea...

Daca tot esti in mana cu leapsa... ti-am transmis si eu una pe http://jumadezambet.blogspot.com/ :)