9 ian. 2010

Adevarul, demult.

Demult...
Ciudat, tot ce e legat de tine mi se pare ca s-a intamplat demult. Deci, demult nu e un timp. Nu pentru mine.

Demult, mi-ai spus ca odata pentru totdeauna trebuie sa-ti spun adevarul.
Adevarul nu exista, si iarta-ma pentru asta, dar nu am cum sa-ti raspund.
Adevarul este lucrul pe l-am inventat, ca sa pot supravietui.

Adevarul meu e o poveste crosetata printre acele lucruri care m-au legat de tine. Printre propriile noastre gesturi, povesti si fapte cu insemnatate, reala sau nu.
Adevarul meu e o poveste frumoasa, din care tu n-ai sa intelegi mare lucru. si, oricat mi-as dori, n-am cum sa te fac partas, desi esti personajul principal.

Adevarul nu pot sa ti-l spun. Caci n-ai sa-l intelegi. Am trait povestea noastra altfel decat ai trait-o tu, iar acum nu sunt decat povesti diferite.
E simplu, dar adevarul meu m-a ajutat sa traiesc, sa supravietuiesc, sa zambesc atunci cand nimeni n-ar mai fi avut motiv sa o faca.

Demult te-am iubit, desi in adevarul tau nu am facut-o.
In adevarul pe care l-am creat pentru mine te iubeam.
Intr-o zi, demult, am inceput sa traiesc, si pentru ca nu puteam sa o fac altfel, a trebuit sa-mi creez propriul adevar si propria realitate.

Vrei sa zic o data penru totdeauna adevarul... demult... adevarul l-am creat. Am creat personajele.
Intai te-am creat pe tine, apoi tu m-ai ajutat sa ma creez pe mine. Apoi am crosetat povestea... mai mult nu stiu sa-ti explic.
Povestea are multe intamplari, unele pe care le-ai trait si tu, altele pe care le-am trait doar eu sau doar tu si unele pe care le-am trait impreuna.
Poate ca faptele n-au fost la fel, poate ca le-am trait separat, poate ca le-am inteles gresit.
Dar asa cum ti-am zis: e povestea mea, sunt adevarurile mele, si nimeni nu poate sa mi le ia. Nici macar tu, nici macar povestitorul, nici macar ADEVARUL, al tau sau al meu.

Adevarul l-am creat. Si am trait asa.

Later edit: da. unele lucruri le-am trait, altele ni le amintim, altele sunt doar o creatie. Dar pentru mine, toate sunt adevaruri. Caci trebuie sa mai traiesc!

0 comentarii: