16 ian. 2010

... anul trecut

Am fost certata ca nu am mai scris atat de des.
Si-as incerca sa-mi indrept greseala, sau macar asteptarile voastre, o mana de cititori fideli.

N-am scris pentru ca e o perioada destul de ciudata, in care incerc sa-mi alung un gand. Acela ca mi-as dori sa intorc timpul cu fix un an in urma.
Ce s-a intamplat cu un an in urma?
Ce pot sa spun e ca... Am avut cele mai frumoase zile, cea mai frumoasa zi de nastere cu cea mai frumoasa petrecere si cei mai frumosi oameni in jurul meu (bine, au lipsit cativa a caror absenta am inteles-o).
Ce nu pot sa spun... nu pot :( (iarta-ma Cris ca pun emoticonuri in text, stiu ca te enerveaza asta).

Cand m-a sunat Mitz anul asta am vrut s-o intreb: nu ai cum sa-mi mai faci acelasi cadou ca anul trecut, nu-i asa?
Dar n-am intrebat-o, stiam raspunsul.

Ma gandesc uneori ca nu traiesc, doar exist.
O fac demult... am trait din nou atunci, acum am uitat din nou cum e. Nu aveam cum sa ma mint la nesfarsit, nu-i asa?

Am spus ca nu vreau sa fac nimic anul acesta, ca as vrea sa ma inchid pentru o zi in casa, sa-mi iau o sticla de tarie si sa o beau singura. Cam emo, nu?
Bineinteles ca nu am fost lasata, prietenii exista ca sa-ti aduca aminte ca si tu existi.
Ce n-au inteles multi e ca nu faceam asta din depresie, ci, pentruca am avut tot ce mi-am dorit de ziua mea, anul trecut.
Atunci...

0 comentarii: