2 ian. 2010

... pe 2010

Nu stiu ce sa imi doresc pentru 2010, nu mi-am pus nici o dorinta la 12 noaptea.
Si de atunci ma tot gandesc ce as vrea pentru acest an...

Cred ca mi-as dori ca gesturile si lucrurile pe care le fac sa fie intelese asa cum le percep eu cand le fac.
Si mi-as dori mult sa invat sa plang, sa scap de toate acele lucruri care se aduna in mine.
Si cred ca as vrea ca cei din jurul meu sa aprecieze mai mult lucrurile pe are le fac pentru ei, chiar daca stiu ca as face-o oricum.
Si cred ca-mi mai doresc sa ma rup de unii oameni din viata mea si sa nu ma doara ca fac asta. Ciudata dorinta, nu inseamna ca nu iubesc oamenii din viata mea, dar cateodata sunt prea multi si e prea greu. Mai ales cand nu simti cum vin lucruri de acolo.
Cand oamenii iti sunt aproape indiferent de ce faci si cum faci, ai acea siguranta care te determina sa fii mai sigur si oarecum mai indiferent, nu mai ai nevoie de nici un efort.
Ei, eu asta vreau. Sa vad efortul, sa vad ca nu merg singura pe drumuri si am nevoie de confirmari, chiar daca suna stupid si idiot. Am 1000 de argumente care mi le-am tot spus impotriva acestui fix al meu, dar ma intreb adesea daca nu sunt decat niste minciuni.
Daca de fapt eu sunt cea care daruiesc din tot sufletul si dintr-acolo nu vine acelasi lucru? Si daca intr-o zi mi se intoarce spatele asa cum nu de mult mi s-a intamplat? Cum se trece peste asta, care e reteta, cum te poti rupe de un om pentru care ai ai fi facut chiar tot, la care ai tinut, alaturi de care ai suferit si ai ras si ai fi si plans daca ai fi stiut asta. Pentru care ai fi cautat un sfat sau un umar la orice ora din zi sau din noapte, ai fi alergat munti ca sa ii arunci doar o mana, a carui prezenta te facea mai bun, a carui vorba iti facea ziua mai buna si noaptea mai frumosa?????????????????
Si spuneti-mi mie cand un astfel de om din viata voastra va intoarce brusc spatele, din nimic si pentru nimic, asa, din senin... cum faci? Ce faci sa nu te mai intrebi de ce, cum faci sa nu te mai intrebi daca ai gresit undeva si unde, cum faci sa te convingi ca nu ai gresit cand ai crezut in acel om, cum faci sa ridici capul si sa nu te mai gandesti ca a existat in viata ta?
Mi-as dori mai putini oameni in viata mea, riscul ar fi mult mai mic, asa mi-e teama ca oricand unul din ei va deveni asa...
Daca am multi oameni in jur nu inseamna ca pe unii ii iubesc mai mult si pe altii mai putin. Doare la fel de mult.

Imi doresc pe anul 2010 sa nu mai pierd pe nimeni si sa castig ce am pierdut. Sa fie doar alegerea mea si sa nu doara.
Vai , ce dorinta urata!!!!

2 comentarii:

M spunea...

.................................
N-a fost decat ce-a trebuit sa fie,
Si daca-a fost cu-adevarat ceva,
N-a fost decat un strop de vesnicie
Desprins dintr-un meschin"et
caetera"

I Minulescu
Romanta meschina

Monyk spunea...

astea sunt unele din versurile mele favorite :)