4 feb. 2011

Leapsa pe furate

Pentru ca am gasit leapsa asta de doua ori intr-o zi, pe doua bloguri diferite.

1.Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine?

cand am plecat de acasa

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?

sa fac o lista? Vreo 2-3 profesori care vroiau sa ma faca urmasii lor, vreo doi prieteni care credeau ca toata viata le voi purta de grija, vreo 2 iubiti care au aflat ca nu sunt centru universului… al meu, cel putin.

3. La ce eşti cea mai bună, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?

sa rad. Sa dau sfaturi. Sa-i fac pe altii sa rada. Cand am vhef, bineinteles

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?

complexele

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?

nu m-am gandit niciodata. Ce inseamna groaznic?

6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?

parul cret

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta?

cand aveam vreo 4 ani. Am o poza de aia facuta la fotograf, cu o groaza de oameni la o nunta. Aveam o rochita mov din voal si parul ondulat si blond. Bine, ca parul e blond si rochita mov, imi amintesc doar eu, ca poza e alb-negru

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?

Nu cunosc oameni care sa ii pun pe locul 1. Cunosc multi idioti, se pune?

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?

ala de pluta care scartaie pe geam.

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?

hm… in clasa a X-a am castigat un premiu la un concurs intr-o padure. Prietenii stiu de ce!

11. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?

… nu stiu? Cred ca au fost prea multe ca sa gasesc doar unul.

12. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?

in fata oamenilor importanti si destepti. Intotdeauna

13. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?

ete na! si de l-as spune acum?

14. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?

ideile preconcepute

15. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex?

cu mine insumi. Si cu pisicul, cand il amenint ca mai sunt putine luni pana la castrare.

16. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?

nu ma simt in largul meu.

17. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti?

rautatea, gandita si planuita

18. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?

nu stiu daca exista un cuvant pentru asta. Capacitatea de a-si arata afectiunea atunci cand trebuie.

19. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?

o pisica mica, de vreo 15 centimetri, de plus, neagra.

20. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?

prieteni

21. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi?

prietenele sub 1.50 inaltime

22. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?

hm. NU as vrea.

23. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?

mancarea, la birou.

24. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?

ceva legat de hai sa lasam trecutul in spate.

25. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?

drag.

26. Unde te simţi cel mai în siguranţă?

langa oameni dragi. Nu stiu. La Sibiu, in crasma.

27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?

”sweet cup of life”, Eh… alte vremuri.

28. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat?

Florin. :) Deja ma bufneste rasul.

29. Pentru ce te rogi cel mai des ?

liniste

30. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?

nu stiu. Sora’mea?

31. Care a fost primul tău vis împlinit?

in clasa a VII-a mi-am cumparat primul inel de argint. Din banii castigati la un concurs de protectie civila.

32. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?

anul 4 de facultate? Anul trecut? Nu stiu. Unul din anii cu rupturi.
33. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?

Internetul. Nu e din secolul asta? UF…

34. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?

pai ori l-am facut, ori l-as face?

1 comentarii:

Laura spunea...

stiam eu ca iti plac animalele de plus! ha!!