20 feb. 2011

Deschide ochii, priveste in jur, asculta. Te rog, incearca sa intelegei.
As'noapte erau niste greiierii care cantau. De mult n-am mai auzit greieri. Nici macar in vis. Nici pe tine nu te-am mai intalnit, nici macar in vis.

Sunt dimineti si dimineti, sunt tot felul de nopti.

Gandindu-ma acum la tine mi se pare ca fac o prostie frumoasa. As vrea sa deschizi ochii, sa privesti in jur, sa descoperi oamenii care se uita la tine in sus, oamenii care te admira, oamenii care si-ar dori sa fie ca tine. Exista, chiar daca nu-i vezi. Eu mi-ar placea sa fiu ca tine intr-o zi. Desi acum cativa ani m-am speriat cand cineva mi-a zis ca as putea sa fiu tu, intr-o varianta masculina.

Zambeste, spera, doreste-ti. Stii ca am dreptate, stii ca ai renuntat la tine cel care era fericit, stii ca lucrurile simple nu mai exista in viata ta, stiu ca ai renuntat la vine, stiu ca ti-e frica. Si stii si tu

0 comentarii: