8 feb. 2011

La multi ani noua!

Acum fix trei ani, coboram cu Mitz din tren pe peronul celui mai frumos oras de la noi din tara.
Am facut comanda la un taxi pe numele Casandra :) si am cerut sa ne duca pe Papiu Ilarian nr. 14.

Am ajuns acolo si am gasit doar o usa mare de lemn, am impins-o si am intrat intr-un gang cu niste desene dubioase pe pereti. Langa desene, niste versuri: "We use to sing instead of talk, we use to dance instead of walk".

In rest... intuneric. Am ajuns (cu frica, ce-i drept) intr-o curte interioara de unde se auzea un zgomot ca un racnet, muget, sau cum vreti sa ii spuneti. Spuki.
O scara exterioara ducea catre o usa. Langa usa, o lumina aprinsa. La un geam, un barbat beat striga: "Urcati, intrati!".

Am urcat. Am intrebat de Loredana.
Acelasi barbat beat a intrat in camera lui cu multe paturi si a inceput sa strige catre toti ceilalti barbati de acolo: Loredana! Loredana! Pe paturi se vedeau doar picioare paroase, nici urma de Loredana.

Din spatele nostru s-a deschis o usa. A iesit Loredana cu o mana in gips si Dini, somnorosi. Era vreo 5-6 dimineata.
"Ati venit! Haideti ca v-am pregatit camera."
Am trecut printr-un hol si o bucatarie si am ajuns intr-o camera frumoasa unde mirosea incredibil de bine.

Ne-am schimbat, ne-am asezat in pat si am adormit. Cand ne-am trezit, pe la 10.00, Dini ne gatea o omleta.
Pe telefon aveam mesaj de la Alexandra "A venit barza!" (mai amj si acum mesajul in telefon).
Azi, Andrei implineste 3 ani.

Si noi implinim 3 ani de prietenie frumoasa. 3 ani alaturi de un grup minunat de oameni care mi-au facut zilele mai senine.

La multi ani noua, va iubesc, nu stiu cum ar fi aratat viata mea fara voi!
Da, v-ati prins. Eu si prietenii mei8 din Sibiu. Mi-e dor de voi

6 comentarii:

Alexandra Dinca spunea...

Awww, ce postare frumoasa, sunt mandra ca inca mai ai mesajul :)
Asta e un fel de a spune ca si noi te iubim!!!

Anonim spunea...

Da... La multi ani noua!!! Si sanuuitam ca in aceeasi zi ti-ai schimbat si parerea despre noi(inainte credeai ca suntem cocalari) :)

Anonim spunea...

he he... uitasem ca atunci a fost prima intalnire:P ce-i drept, am o scuza...eram somnoroasa :D
LAAA MUUULTI AAANI!!!
te pup

adrian the world greatest spunea...

dragutz :)
multe momente faine in 3 ani :)

cristina spunea...

La multi ani! mi-e cam dor de nesuferitii aia de sibieni :)
trebuia sa pui si cateva poze :D

Monyk spunea...

Deci... sa o luam pe rand. Si da, ma prind repede si cine sunt anonimii
1. Alex - de ceva timp ma gandesc ca urmeaza sa nasti iar asta nu poate aduce decat ceva fabulos in viata mea :)
2. Possa... cum ti-am explicat si la telefon... gagica cu gheare rosii nu ajuta f mult
3. Lore... nu a fost chiar prima data. ne mai vazusem - prima data a fost la Sinaia, la team-bildingul SS, apoi la petrecerea Sapte Seri, apoi a doua zi, la mine la birou la Bucuresti. Am fost la subsol, in meeting, la fumat. Eu imi aduc aminte perfect. Aveati niste glume interne in care nu m-am bagat, totusi... :)
4. Pisi - sa stii! Nu cred ca as putea sa le enumar :)
5. Mitz - la cererea publicului, am sa fac si asta! :)