2 feb. 2011

casierele de la Mega Image

Doamnele de la Mega Image - de aici, de la mine, de pe Giurgiului - cred ca sunt pe droguri.
Dupa ce acum vreo saptamana ma intrebam cu Gabi daca suntem in Romania - o doamna extrem de amabila se oferea sa ne ajute - in seara asta am dat peste versiunea mai agitata.

Eu - nervoasa si obosita de la munca.
Ea - extrem de agitata.
In fata mea, un domn cu o punga de seminte, doua beri si niste cipsuri.
Doamna, ii incaseaza banii, mai tipa dupa colega: "Colegaaaa! Sunt clienti la coada!" (o fi fost o stire, nu stiu). Dupa care ii zice domnului: spor la rontait. Dar ce se intampla, e meci?
Domnul: Da, da. meci.
Eu - deja nerabdatoare, frustrata, nervoasa- in plm vreau sa ajung mai repede acasa.
Ea: ooo... meci. Cine joaca?
El: e... nu stiti dumneavoastra, Italia.
Ea: Heeeiii!!! Colega, e meci. Gata, mergem la domnul la meci! Deci avem un plan in seara asta. Colegaaaa!!!

In fine... pleaca domnul, imi trece produsele.
A... domnisoara si-a luat doar cereale cu iaurt. Domnisoara nu se uita la meci. (sa ne intelegem. Colega nu era nici langa ea, nici la casa de langa... era pe undeva, prin magazin, printre rafturi)
Eu ma uitam dubios.
Domnii din spate (se facuse coada) deja erau nerabdatori. Ea: nu va suparati, stati ca pana vine colega o sa va iau eu. La rand, la casa, adica vreau sa zic.
Dupa care continua sa ma bage in seama, doamna, dar asa... iaurt cu cereale. Eu nu stiam ce sa ii raspund, eram intr-un fel de stare de soc si ma intrebam daca o sa strige dupa colega sa ii zica ca mi-am luat si un bax de hartie igienica.

Ma rog, am plecat multumita ca nu a mentionat nimic, am inceput sa rad si ma gandeam: daca imi luam si 2-3 cutii de prezervative ce facea? Ii chema si pe domnii de la coada in seara asta la mine? Sau la meci?

1 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Iti multumesc pentru portia de ras. Vreau sa o cunosc pe casiera aceea. Poate facem un moment de stand-up comedy. :)))))