4 ian. 2011

anul cel nou si posturile de radio

Printre altele, pentru anul cel nou mi-am propus sa renunt la chestiile siropoase de pe blogul meu si sa vorbesc si de lucruri mai practice. Sa nu credeti ca toata viata mea e plina de amintiri, regrete, doruri si alte cuvinte pe care le gasim cel mai des prin melodiile 3S-E sau alte formatii pe care le tot auzim pe la radio.

Bine, nu renunt de tot, o sa ma mai bata vantul (nu SOV) si am sa mai deviez prin intunecimile sau luminozitatile sufletesti cand este ceva ce vreau sa zic.

Iar despre astea cu cuvintele comune din melodiile de la radio...

In perioada Revelionului am tot umblat. Bucuresti - Brasov - Botosani - Dorohoi - Botosani - Suceava - Tg Mures - Sibiu - Bucuresti. Cam asta a fost traseul... in mare. Mai putn drumul Bucuresti - Brasov si Sibiu - Bucuresti, pentru care am folosit mijloace de transport in comun gen tren, autocar, in rest, am fost cu prietenii intr-un microbuz. 8 + 1. Cum gusturile sunt diferite intr-un grup de 9 oameni, am decis sa ascultam radio. Si cum frecventele unor posturi de radio bune gen RockFm, CityFm si ce mai ascult eu sunt aproape inexistente in tara, am avut parte de Radio Zu, Kiss Fm si Pro FM (care imi placea, dar care s-au prostit intens de cand au intrat si pe undele InfoPro).

Voi ati ascultat vreodata mai mult de 2 ore incpontinuu unul dintre aceste posturi? Este imposibil, incredbil ai exasperant. Ma tot intreb daca au mai mult de 20 de melodii in playlist. Si cum le aleg. pe cele mai cretine, cele mai enervante. Iar daca esti... ca mine, mai fraier si asculti cuvintele acelor melodii... mai bine lasa.
Cea mai buna melodie de pe posturile de radio e asta. Caro Emerald - A Night Like This. Clar


Cea mai proasta e una cu "beside me". Nu vreau sa stiu cine o canta. Am facut chiar o criza de isterie cand a fost pusa pentru a o mia una oara.
In rest... numai de bine!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Hai sa traiesti si anu' asta! Eventual mai bine ca anu trecut, ca sa respecti progresia... Dupa cate vad eu semne bune anu are... sa iti aduca mosu MACAR juma' din ce i-ai cerut si atat!
Tare chestia cu radio-urile (eu inca ma plang dupa InfoPRO... sa suga p..a Costi Mocanu si ai sai), dar tare e bun RockFM.
Hai sa auzim de bine