11 ian. 2011

lucruri frumoase

In ultimele luni mi-a fost frica sa fiu asa cum sunt eu cu adevarat, pentru ca am ajuns la concluzia ca adesea, devin cliseistica, patetitca, hipersensibila, etc.
Am cochetat cu ideea de superioritate, imagine pe care o avem adesea despre noi - ca suntem altfel, ca nu ne intelege nimeni, ca avem dreptate, ca suntem deasupra tuturor.

Mi-am mai revenit, incerc sa ma accept asa patetica si hipersensibila si penibila uneori.
Exista oameni pe lumea asta, pe care ii admir foarte mult, care sunt misto. Sunt atat de frumosi, atat de simpli, fara sa faca nici un efort. Asa sunt ei, si nu le este teama sa arate asta. Sa (se) planga atunci cand simt nevoia, sa (se) bucure atunci cand au motive, sa bucure pe altii cu lucrurile frumoase pe care le intalnesc si pot vorbi deschis despre asta.
Mie, de exemplu, mi-e jena adesea sa vorbesc despre cat de frumos mi s-a parut soarele de azi dimineata care rasarea printre blocurile din cartier. Mi se pare penibil, desi mi-a dat un sentiment foarte frumos. Mi se pare fals si sa vorbesc despre ce sentimente naste in mine o ceata, sau o ploaie, sau mai stiu eu ce lucru minunat - pisicul care a adormit cu labele pe obrazul meu, briosa cu ciocolata sau mai stiu eu ce.

Ii admir pe oamenii care stiu sa vorbeasca frumos despre aceste lucruri. Si carora nu le este frica de penibil, asa cum imi este mie.

0 comentarii: