13 aug. 2010

zile negre

Sa o luam pe rand.
Lucrurile cred ca au inceput de ieri. Seful meu vrea sa ii fac PR pentru un eveniment care incepe peste mai putin de 3 saptamani. Nu avem nimic. Nici un parteneriat semnat, nimic nimic. Intalniri peste intalniri, am plecat ieri de la 9 dimineata de acasa, m-am intors pe la 10 seara. In drumul spre casa, ma suna sora'mea.
Ma cert urat cu ea ca am plecat de la Tulcea cu o bluza de-a ei. Identica cu una a mea, de asta mi-am si inchipuit ca e a mea si-am pus-o in geanta.
Ajung intr-un final acasa cu cateva chestii urgente de lucrat as'noapte... surpriza! Nu aveam curent. Nu am avut pana azi la pranz.
Azi ma cert cu tata. Ca de ce nu ma descurc eu cu banii, ca sa ma mut inapoi la Tulcea, sa-mi fac bagajul si sa vin acasa ca ma intretine el. Peste cateva ore se razgandise, nu in privinta bagajului, ci a intretinutului, ca daca nu am ce lucra sa vin eu la Tulcea ca gasim noi ceva sa lucrez cu ziua (am tot incercat sa ii explic ca eu lucrez pe drepturi de autor adica drepturi de proprietate intelectuala dar faptul ca eu nu am carte de munca echivaleaza cu munca cu ziua la el si tot nu am cum sa ii explic ca ce fac eu acum nu e zilier.)
Ultima idee a fost ca vine el dupa mine la Bucuresti si ma ia acasa sa nu-mi mai fac de cap pe acolo ca cine stie ce fac eu, poate ma si droghez. I-am spus sa vina linistit, oricum nu stie unde stau, sa ma caute.
In seara asta, ma duc la uneveniment, stau degeaba acolo, evenimentul nu mai are loc, ajung acasa.
Ma suna proprietara ca ea a luat o decizie, si pana la 1 sa ne mutam de aici, ca ea vrea sa renoveze apartamentul si sa il inchirieze cu mai multi bani. Toate bune si frumoase, am avea unde sa ne mutam toate 3... problema e ca am avea de la 1 octombrie, ea vrea sa plecam de la 1 septembrie.
Incerc sa imi revin sa ma apuc totusi de treaba, intre timp aveam si curent.
Surpriza! Nu merge netul!
Acum ma chinui de pe un stick de orange...
Partea buna e ca maine plec la Sapanta, tot cu munca, dar macar alt mediu.
Ce-o fi, o fi!

2 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Dupa ce am citit randurile postate de tine, tind sa cred ca pisica neagra si-a facut cuib in viata ta. Deja, am dat de stire pe la serviciu daca stie cineva vreun apartament de inchiriat. Luni, poate voi veni cu stiri bune pentru tine. Pupici & take care!

mishek spunea...

eu cred ca ar trebui sa reconsideri oferta/ele tatalui tau ca nu degeaba a stat el in armata o viata intreaga (gen a acumulat multicica chibzuinta pe care acum poate vrea sa o dea mai departe copiilor si nepotilor). e doar o parere...