10 aug. 2010

situatii

Nu-mi plac oamenii prefacuti.
Nu-mi plac oamenii care stiu ca au o imagine controversata si le place asta, si pacalesc sub pretextul sinceritatii.

Iti spune ca e rau, iti arata ca e bun ca mai apoi sa-ti demonstreze ca e rau. Sa ridice din umeri si sa rada isteric: ti-am spus sa nu crezi in mine, sunt rau si-mi place asta!

Ce jocuri murdare! ca si cum n-ai avea nimic mai bun de facut viata asta decat sa joci roluri pentru altii. Ca si cum n-ai avea ce face cu viata ta si-ti pierzi vremea cu ceilalti, cu imaginea la care tii, pe care trebuie sa ti-o formezi, care trebuie sa ramana la fel mereu.

Sunt de acord cu oamenii care se stiu a nu fi buni dar nu se chinuie nici sa dezminta, nici sa apere asta. Sunt asa cum sunt si nu le pasa. pentru ca asta e prima conditie: cand esti rau, nu trebuie sa iti pese de asta.

Dar cand iti arunci rautatea ca apoi sa dai inapoi ca apoi sa o arunci iar... atunci chiar esti un om de nimic, iar eu nu mai pot sa-mi ridic palaria in fata ta.
Pentru ca, azi, ai pierdut respectul meu.

0 comentarii: