1 aug. 2010

nu te mai iubesc. simplu.

"Si cum faci?"
"Simplu! Cand nu mai iubesc un om, ii spun asta si il parasesc!"
"Pur si simplu?"
"Da. Poti sa iubesti un om la fel de simplu cum poti sa nu-l mai iubesti. Sau invers."
"... si-l parasesti"
"da, sunt sincera. Ii spun: nu te mai iubesc si trebuie sa plec. Nu cred in aceste negocieri."
"N-ai fost niciodata nevoita sa parasesti un om pe care il iubeai?"
"Nu. nu e vorba de nevoie. Pur si simplu. N-am parasit niciodata pe cineva cand inca il iubeam."
"De ce incerci sa explici in atat de multe cuvinte?"
"nu stu. Cred ca incerc sa ma scuz."
"De ce?"
"Pui prea multe intrebari!"

1 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Imi pare rau sa-ti spun, dar de mine nu scapi asa usor. :D Eu te urasc atat de mult, incat am ajuns sa te iubesc.(lol)Serios vorbind, n-am experimentat faza de care vorbesti in aceasta postare. Am fost parasita sau altfel spus fraierita. Noroc ca nu m-a parasit simtul umorului (inca!). Pupici de la un cub de gheata! :)