1 iul. 2010

?

poate fi tinutul de mana un gest imprudent?
Si de ce facem anumite gesturi si de ce spunem anumite cuvinte si de ce ne este teama?
De ce ne aruncam in ceva fara minte, ca mai apoi sa dam inapoi, sa cautam scuze si sa fugim?
De ce ma intrebi daca ma supara lucrurile frumoase pe care mi le spui? De ce tii sa-mi spui ca glumesti cand imi spui "iubito", cand amandoi stim ca este doar un joc? Imi spui ca sunt niste fixuri, stim amandoi ca e un dute-vino. Un soarece si o pisica care se ascund dupa colturi fictive.

Jocul nu duce nicaieri, e doar un joc, sa-l lasam sa se continue, nu are o miza si un final. Nu castiga nimeni, nu pierde nimeni. Imi face bine, iti face bine. Putina adrenalina.

Nu te gandi la mai mult, eu nu pot sa ma indragostesc, nu acum, nu aici, nu de tine.

0 comentarii: