3 mar. 2010

aminteste-mi

adesea ma intreb daca - uneori - te mai gandesti la mine.
Care sunt lucrurile ce-ti aduc aminte de mine.
in ce locuri te impotmolesti si-ti apar in minte.
ce cuvinte le legi de mine si ce oameni intalnesti care sa te mai intrebe inca.

Ma intreb daca poti sa mergi prin locurile pe care poate doar eu le consideram "ale noastre" asa, nepasator.
Daca poti asculta muzica pe care o ascultam impreuna fara sa te gandesti la mine.
Involuntar sau nu, mie imi vin in minte tot felul de lucruri si ma gandesc daca si tu esti la fel.

Mult timp oamenii din jurul nostru ma intrebau de tine, desi le repetam la nesfarsit ca nu mai stiu nimic.
Inca ma mai intreaba uneori.

Ma intreb daca trec zilele asa pe langa tine si o data la cat timp iti apar in minte, fie si involuntar, ca un strain care a trecut candva prin bratele tale.
Eu gandesc prea mult anumite lucruri, stim amandoi asta.
Dar tu.. tu oare te mai gandesti?
Mai e ceva care sa-ti reaminteasca de mine?
Si daca nu... spune-mi.. te rog... cum reusesti?

0 comentarii: