27 feb. 2010

doar vise

Acum vreo doua saptamani am avut un vis. Care s-a repetat cateva nopti la rand.
Eram noi doi.
Iti ziceam ca mi-a fost dor de tine, imi ziceai cat ti-am lipsit.
Nu faceam nimic nepermis, ca toate lucrurile pe care ni le-am interzis.
Ma imbratisai pana ma durea. Uneori ma tineai de mana. Apoi simteam ca n-as vrea niciodata sa se termine imbratisarea, ca acolo e locul meu. Simteam din nou emotia, iar tu nu-mi dadeai voie sa plec.
Noapte de noapte, acelasi lucru. Niste brate, mi-a fost dor, mi-ai lipsit cand si cand...

Apoi doua nopti n-am mai visat. Am aflat intre timp de accidentul si moartea lui Andrei. M-am gandit cat te-a marcat.
A treia noapte am visat ca eram pe apa. Tu intr-o barca, eu pluteam pe apa. Cand am cotit am pierdut pentru doua secunde contactul vizual cu tine. Si-atunci m-am inecat. Am simtit cum ma duc la fund, fara sa protestez. Si-aveam in minte ochii tai si-as fi vrut inainte sa ma scufund sa te mai privesc o data.

Sunt doar niste vise, nu? Visul asta nu s-a mai repetat.

- Mi-a fost atat de dor de tine...
- Nu stii cat mi-ai lipsit de mult...

0 comentarii: