2 dec. 2008

La multi ani Laurici!

Am o sora. Pentru cei ce nu stiau deja asta. Si chiar daca noi am fost mereu mai reci una cu alta, eu o iubesc mult. Cred ca i-am zis asta o data intr-un sms. Chiar daca eram cam ametita de alcool. Cred ca si acum suntputin. Un concert Karma si 3 Cuba Libre. Si un shot care nu stiu exact ce continea.
Sora mea este un om bun si ambitios. Stiu ca nu m-a inteles intotdeauna si nu a inteles alegerile mele. Sincer, de multe ori, nici eu pe ale ei. Dar asta nu inseamna ca nu o iubesc. Astra nu inseamna ca nu e singura persoana pe care o numesc familie din tot sufletul. E singurul punct de sprijin, singurul lucru care stiu ca e acolo.
Deci... la multi ani Laurici, imi doresc mult sa fii fericita candva din toate puctele de vedere. Sa ai tot ce iti doresti. Sa poti striga cand vrei ceva, sa poti spune in gura mare ce iubesti.
La multi ani si sper ca intr-o zi sa-mi ierti toate cuvintele spuse la nervi. Stiu ca si tu ma iubesti mult, poate intr-o zi nu ne vom mai ascunde dupa degete si vom putea recunoaste asta. Ne avem una pe alta si atat. E cel mai important.

2 comentarii:

Anonim spunea...

multumesc e poate cea mai frumoasa urare pe care am primit-o! tu stii ca si eu te iubesc dar ca sunt o piatra la fel de dura ca si tine! si ca nu stiu sa ma folosesc de acele cuvinte dragute.Dupa dupa fiecare cearta imi pare la fel de rau de toate cuvintele spuse si mai ales de cele dragute, nespuse. Poate ca nici nu stiu sa spun te iubesc, dar tu stii ca e asa!

Anonim spunea...

foarte frumos zis:) si eu care credeam ca doar tu, monik, scrii frumos din familia ta :) la multi ani, laura!