18 dec. 2008

Incearca-incearca-incearcana, ochii ei... ma incearcana

E o prostie sa crezi ca ai sa uiti. Ca nu o sa-ti mai pese de loc intr-o zi.
E o prostie sa te minti ca ai trecut peste. Niciodata n-am sa trec cu adevarat. Intotdeauna va mai exista ceva acolo si intotdeauna, cand am sa ma astept mai putin, va aparea. Ca o fantoma, ca o prezenta.
I still hold your hand, sometimes... feel it?



Barbatii sunt niste fiinte mai simple ca noi. Macar ei au curaj sa recunoasca ca nu pot trai singuri. Noi o facem pe-a cele puternice. Ne prefacem ca nu ne pasa. Uneori chiar nu ne pasa. Suntem mai rele. Nu am sa zic ca ei sunt buni. Sunt niste copii, marea lor majoritate. Dar poate ca e mai bine sa fii copil.
Noi, cand suferim ca nu ne iubeste, sau ca ne-a parasit, o pastram pentru noi. Cel mult si una, doua persoane apropiate. Lor nu le e frica sa ascunda asta.
Am zis eu ca vreau sa fiu barbat!

1 comentarii:

Anonim spunea...

nu am reusit sa ascult pana la capat... nu-s destul de deprimata. cand o sa fiu, o s-o ascult ca sa fiu si mai deprimata. bacovia ar putea fi invidios.
nu cred ca vrei sa fii barbat, sunt prea "simpli". :)