2 mai 2010

winamp

am 341 de melodii Pink Floyd in playlist (unele probabil se repeta). Si e foarte bine.

Ieri am ascultat toata ziua AC/DC. Ciudat, dar nu m-am gandit sa merg la ei la concert, desi am apetitul deschis. Poate merg totusi...

revenind... a fost liniste si bine weekendul asta. Cel putin azi. O fi de la Pink Floyd. Anamaria ar fi mandra de mine...

M-am gandit la oamenii care i-am pierdut din jurul nostru... suntem inca prea tineri pentru asta si ma intreb cum reusesc batranii sa se uite in jurul lor cum, unul cate unul, oamenii dispar undeva.

Si mi-a mai intrat in cap o idee. Despre relatii de data asta.
Ca de fapt exista una singura, aceea de demult. Si ca in rest nu exista decat o incercare de a repara ceea ce nu a fost bine atunci.

Si m-am mai gandit la cate va lucruri de genul:
- da, ai avut dreptate, cred ca m-am folosit de tine, dar nu sunt pregatita sa recunosc daca intr-adevar a fost asa.
- da, sunt perfida uneori si-mi urmaresc interesele. Toti facem asa, nu?
- sunt mai perversa si mai rea decat credeam. Si ma bucur
- uneori mi-e dor de tine asa defect cum erai
- imi doresc sa ajung sus de tot
- daca zic ca obosesc o fac doar ca sa atrag atentia

0 comentarii: