15 dec. 2010

pariu pe o lacrima

Ma simt din ce in ce mai neincrezatoare.
In tot.
Si ma simt mai trista, o data cu apropierea Sarbatorilor.
Si nu stiu ce-as vrea, as vrea doar sa nu mai fie asa.
Sa-mi cumpar o noua viata, sa nu trec atat de invizibila uneori, sa stiu sa cer ce mi se cuvine, sa nu-mi mai fie rau, sa nu-mi mai fie dor, sa cred, sa sper, sa pot.

Ea ma uraste, fara sa ma cunoasca. Si de ce nu ar face-o? I-as explica faptul ca nu are de ce, dar n-am motive sa o fac. Nu am motive pentru nimic, la fel cum am motive pentru toate acestea. Nu intelegi nimic, crezi ca spun cuvinte doar pentru ca se potrivesc. Si pentru ca imi plac cuvintele.
Spun dor pentru ca-mi place dor, spun drag pentru ca-mi suna bine, scriu trist pentru ca nu stiu sa scriu vesel.
Scriu lacrima, si nu zambet.

Nu, nu sunt doar cuvinte. Ma doare, mi-e rau, as vrea uneori sa se termine. Nu stiu ce vreau, nu stiu ce mi-am dorit, nu stiu ce sa-mi doresc.
Stiu doar ca nu mi-e bine. Si ca as vrea sa fie altfel. Si ca uneori as vrea sa stiu sa cer mai mult, fara sa-mi fie teama si rusine de asta.

0 comentarii: