14 nov. 2010

"Sunt oamenii in lumea asta pentru care nu trebuie miscat un deget. Iar tu esti in fruntea listei"

replica e din Filantropica.
De cand am inceput sa cred cu adevarat in ea, mi-am dat seama ca am devenit mai putin permisiva.
Pur si smplu nu mai am timpul si rabdarea de a incerca sa inteleg pe toata lumea. M-am saturat sa ma pun in pielea fiecarui om in parte, sa ma gandesc daca si cum s-ar simti daca... mai ales in multele cazuri in care ei nu fac acelasi lucru pentru mine.
Am obosit.
Nu mai vreau, nu mai pot, nu mai am chef.
Am inceput din ce in ce mai des sa ma conving de faptul ca oamenii nu merita.

Da, mi-am pierdut poate cea mai mare calitate: aceea de a crede in oameni. Nu mi-am mai facut prieteni noi de cel putin un an. Nu m-am mai vazut cu prieteni vechi de mult. Viata lor se schimba fara mine. Lumea se misca rapid in jurul meu.

2 comentarii:

marul spunea...

bine , draga ...

Monyk spunea...

Daca spui tu ca e bine, eu n-am cum sa te contrazic