27 feb. 2008

Pregatire articol

Am niste emotii de mor. Am adunat astazi aproape toate materialele si interviurile cu cei de la Crispus si probabil ca de maine pot sa pun totul cap la cap.
De ce am emotii? Ca imi place atat de mult ceea ce fac, incat clar nu am cum sa fiu obiectiva. Si pentru ca, oricat de subiectiva as fi, tot nu mi se pare suficient. Cum sa le explici liceenilor in 5 pagini (inca nu-mi dau seama daca e mult sau putin) cat de misto sunt spectacolele baietilor astora, cat de fericiti sunt ei cand fac asta, cat de uniti, ce familie mare si frumoasa sunt si mai ales ce stare transmit. Cum sa le explic ca eu sunt de-a dreptul fascinata, si nu doar eu, ci toti cei care i-au vazut in spectacol si au stat in preajma lor cat de putin.
Deci am emotii... este, cred, cel mai greu lucru pe care trebuie sa-l scriu, desi nu este pentru cine stie ce publicatie importanta. Dar subiectii mei sunt minunati... (am auzit la cineva cuvantul mirobolant, nu prea stiu ce inseamna si daca e de bine, dar asa suna).
Anyway... daca o sa fiu mandra de ce iese, o sa postez si articolul pe blog. Iar daca nu ma credeti, puteti intra pe site sa-i vedeti ( www.crispus-art.com ).
Life e si mai bine decat in poze...

0 comentarii: