28 feb. 2008

1900

Nu ai mereu ocazia de a scrie despre lucruri frumoase. Am terminat de vazut "The Legend Of 1900" (multumiri pentru recomandare) , un film mai mult decat deosebit, din acea categorie de filme care desi nu are happy end te lasa cu un zambet tamp pe fata, inexplicabil si plin de semne de intrebare. N-am s-o fac pe-a criticul, n-am sa vorbesc despre actori si regizor (desi despre Giuseppe Tornatore ar fi multe de zis). Am sa spun doar ca acest film iti aduce aminte de frumos, de ideea de a crede in ceva, de a-ti crea un univers in care sa crezi si chiar daca toti cei din jurul tau te cred altfel doar pentru ca nu esti ca alte mii de oameni, tu sa fii mai fericit decat toti ei adunati. E un film care te invata sa fii tu insuti si sa intelegi ca totusi fericirea exista si nu e doar cautarea, ca de fapt lucrurile simple ti-o aduc, trebuie doar sa deschizi ochii si sa o vezi. Si am mai invatat din filmul acesta ca nu e nevoie sa fie 1000 de oameni in jurul tau pentru a nu te simti singur, ci doar cativa care sa insemne tot. Am inca zambetul tamp pe fata, mi-as dori acum sa fiu pe camp la bunica si sa alerg dupa curcubeu cum faceam cand eram mica.

0 comentarii: