12 iul. 2008

vreau sa plec de aici

Nu-mi plac weekendurile in Bucuresti, cu atat mai putin vara. Azi am urlat ca vreau la mare, desi nu ma inebunesc, dar m-a sunat Rux cu Robert din Vama si ma amenintau cu bataia ca au simtit o usoara tristete in vocea mea.
Am petrecut aseara ceva timp cu Iuliea, Carmencita si Diana, asa ca fetele, un fel de petrecere in pijama. Despre ce pot sa vorbeasca 4 fete bete daca nu despre...??? va las pe voi sa ghiciti, puneti ceva alcool langa si ganditi porcos. A fost misto. De fapt si ziua de azi.
Mai ales ca am vazut un super film, "My blueberry nights", n-o sa ma apuc acum sa ii fac o cronica desi poate intr-un post ulterior. Mi-a placut ideea aia de a parcurge un drum, a depasi niste obstacole si a merita ceva ce urmeaza sa primesti. E... fetele astea, mereu la ele trebuie sa fie complicat. Macar a avut final fericit, spre dezamagirea Iuliei care nu vroia sa ii lase pe aia sa se pupe.
Acu ma gandesc la cai verzi pe pereti. Si la faptul ca as vrea sa fiu in alta parte in acest moment.

0 comentarii: