7 iul. 2008

Pentru ca si deoarece

Pentru ca uneori mi-e dor de tine.
Pentru ca uneori apari in visele mele desi de fiecare data te alung
Pentru ca imi place inca sa stau intinsa in iarba si sa simt mirosul libertatii
Pentru ca nimic din ce am nu se compara cu ce am avut
Pentru ca am trecut prin cea mai frumoasa perioada a vietii fara sa inteleg asta
Pentru ca, poate, candva o sa regret ce am acum
Pentru ca ce simt acum e ceva cu totul nou chiar si pentru mine
Pentru ca mereu am spus ca ma fac eu mare, iar mare fiind nu e asa de bine
Pentru ca si acum zic ca ma voi face mare si poate va fi mai urat decat este
Pentru ca inainte imi placeau garile si trenurile, acum mi-e frica de ele.
Deoarece am cunoscut oameni mai buni
Deoarece acum imi este bine cu mine si nu mai am atat de multe semne de intrebare
Deoarece sunt mai puternica si nu-mi mai pasa atat de mult
Deoarece oricat de greu mi-ar fi am invatat sa zambesc de fiecare data
Deoarece am aflat ca sunt lucruri mai importante in viata
Deoarece vreau sa traiesc totul, fara sa mai sar etape.

0 comentarii: