2 dec. 2010

azi, ieri

Atat de mult te urasc in zile ca astea...
Cand intri in porii mei, cand te strecori in aerul pe care il respir, cand te bagi cu forta in mintea mea.
Am locuit in multe locuri in acest oras.
Astazi am trecut pe langa locul in care am fost cea mai nefericita. Ciudat, tot acolo am avut acele putine clipe de fericire. Furate.

Si te-am urat. Apoi m-am intrebat de ce. Apoi am spus ca nu fac decat sa-mi inventez motive. Apoi chiar le-am inventat. Apoi m-am intrebat de ce nu m-ai cunoscut niciodata asa cum sunt cu adevarat. Apoi m-am blestemat ca am jucat un rol, ca ti-am oferit o imagine.
Apoi am realizat ca, oricum, ai fi luat din mine doar ce ti-ar fi folosit.
Apoi mi s-a facut dor de tine, apoi te-am dspretuit, apoi m-am intristat.
Ar fi putut sa fie mult...
Nimic n-a fost

0 comentarii: