4 aug. 2009

daca vrei, eu sunt de vina

Imi e greu sa scriu pentru altii pentru ca mereu scriu pentru mine si despre mine aici. Dar pentru ca faci parte din mine, am sa incerc sa fac asta acum.
Cum am mai spus-o, uneori nu te cunosti tu cum te cunosc eu. Stiu cateva lucruri adunate de-a lungul vietii, adunate din experientele mele si din a celor din jur. Deci nu vorbesc chiar in necunostinta de cauza.
Si am sa iti zic asa: daca fugi de sentimentele tale, ele nu or sa dispara. Daca te ascunzi, nu inseamna ca va fi mai bine. Daca inlocuiesti, nu e acelasi lucru.
Iubirea nu e doar flori si curcubee. Iubirea inseamna si multe lacrimi si e doar de un fel. Invata din jur. Daruieste. Lasa-te sa simti. De fapt aici gresesti tu... nu simti, nu mai simti, ti-e frica, nu vrei sa te arunci cu capul inainte, alegi cea mai usoara varianta. Stiu ca e greu si simti ca nu-ti permiti sa mai suferi o data. Dar e si frumos. Caci sunt acei fiori... acele mici bucurii. Acele gesturi.
Pur si simplu nu poti fi de gheata, nu ai voie, pentru ca ai atat de oferit. Si pentruca exista macar un suflet acolo undeva care ar face orice pentru iubirea ta.
Vrei sa ingropi trecutul? Atunci rupe-te de tot de el, cu toate drumurile care duc acolo. Sunt atat de multe lucruri care iti aduc aminte de ea? Scapa de ele! fugi, daca asta e solutia ta si chiar daca oamenii din jur, inclusiv eu, te judeca pentru asta. Nu gresi ingropandu-te in lucruri pe care nu le doresti. Daca tot te lupti pentru ceva, fa-o pentru ce merita.
Nici nu stiu daca mai exista solutia cu lupta pentru tine, caci nu esti suficient de hotarat sau pregatit pentru asta. N-ai putea fi niciodata ca mine, sa te bucuri ca daruiesti si sa te multumesti cu maruntisuri din care sa iti iei fericirea. Tu vrei totul. Dar gandeste si ca daca nu ai totul, cealalta varianta e nimic.
Meriti sa fii iubit si eu stiu asta, altfel nu as fi ales aceasta varianta. Imi ziceai ieri ca nu intelegi de ce eu am ales sa ma chinui in halul asta... pentru ca nici macar o clipa nu am vazut asta ca un chin. Am ales varianta de a ma bucura ca pot darui, am ales sa ma bucur de sentimentele mele chiar daca nu mi se raspunde la fel. Intr-o zi... sper ca lucrurile sa se intoarca.
Daca vrei ca sa fie vina mea, ma poti uri pe mine. Eu te determin sa gresesti, eu iti bag prostii in cap, eu te abat de la drum. Da, te abat, pentru ca mergi pe un drum atat de gresit... pentru ca nu simti, pentru ca nu te bucuri... ti-am zis intr-o zi ca am sa ma retrag cand am sa te vad fericit. Nu esti! Si stim asta. Si ai ales varianta comoda in loc sa lupti pentru fericire.
Vreau sa fii fericit, vreau sa vad in ochii tai acea lucire pe care eu n-am cunoscut-o niciodata. Si nu fac asta din rautate, crede-ma. Chiar daca te chinuie, trebuie sa existe un capat si am sa te insotesc pana acolo, chiar daca n-am sa raman si de acolo o sa inceapa drumul meu in cautarea capatului.
La naiba! Mi se pare ca am fost atat de seaca in postul asta si n-am scris nimic din ceea ce vroiam cu adevarat sa-ti zic... probabil ca o sa mai urmeze cateva...

0 comentarii: